צילום: Booking.com.

הקיץ מתחיל לתת את אותותיו עם הטמפרטורות שמתחילות לטפס, וזה מעיד על כך שבפתח כבר נמצאת  חופשת הקיץ המשפחתית לה מייחלים ילדים רבים, בארץ או בחו"ל. בזמן שהילדים ממתינים בציפייה לחופשת הקיץ, הורים רבים מתקשים למצוא מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות על מנת למלא את ימי החופשה בפעילות מהנה. במידה והשנה החלטתם לוותר על חופשה בחו"ל וברצונכם ליהנות מאטרקציות קיציות תוצרת כחול לבן, מומחי התיירות של Booking.com משתפים כמה המלצות ליעדים ומקומות אירוח ישראלים המתאימים במיוחד לשהייה משפחתית מצפון ועד דרום.

לישון בתוך פארק מים

אי אפשר לפתוח רשימת יעדים לחופשת קיץ בישראל מבלי להתייחס לעיר התיירות והנופש הטיפוסית במדינה, הלא היא אילת. כאשר מדברים על חופשת הקיץ האולטימטיבית עבור ילדים, רבים מהם בוודאי ייהנו מאטרקציות מים תחת מזג אוויר שמשי וחם המאפיין את ישראל במהלך חודשי הקיץ. מלון יו ספלאש ריזורט, הממוקם בקיבוץ אילות מציע פארק מים חדש הכולל חמש מגלשות צבעוניות ושתי בריכות שחייה גדולות, שבוודאי יספקו הנאה מרובה עבור הילדים. מעבר לכך, המלון מציע חדר משחקים, מועדון ילדים ומגרשי ספורט וניתן לתאם דרכו הפלגות וסיורי ג'יפים באזור. המלון נמצא במיקום שקט, באזור שופע צמחיה בלב המדבר ובמרחק שלושה קילומטרים בלבד מהעיר אילת וחוף הים, כך שהילדים, וגם ההורים, יוכלו ליהנות מהשהייה והאטרקציות המרובות סביב.

חווית של לינה באוהל

אם החלטתם לבחור בשהייה באוהל, בין אם ילדיכם מעוניינים בחופשה באוהלים או שמא דווקא אתם אלו שמעוניינים בחוויה ייחודית כזאת, לינה בקמפינג דורשת היערכות מוקדמת. כדי להתגבר על הארגונים המקדימים לפני קמפינג, התפתח בשנים האחרונות סוג אירוח יחסית חדש בעולם התיירות, שנקרא "גלמפינג", אשר מעניק לנופשים את חוויית הלינה באוהל אך באופן יוקרתי ויותר נוח. אתר הקמפינג גלמפינג מינוס 420 שנמצא בחוף קליה, בסמוך לים המלח, מאפשר לשוהים לינה באוהל משפחתי מרווח ומאובזר. מלבד חווית הלינה באוהלים לצד נוף מרהיב לים המלח והקירבה לחוף, מקום האירוח עושה גם מאמץ מיוחד כדי לספק לאורחים חוויה ירוקה וידידותית לסביבה על ידי שימוש בכלים רב-פעמיים, פעילות לצמצום בזבוז המזון, הכנת מזון בתוצרת מקומית ועוד.

Glamping minus
צילום: Booking.com.

בתי עץ בצמרות העצים

במיקום נוח בין תל אביב וחיפה שוכן מלון דן קיסריה, המציע לאורחיו אווירה יוקרתית בלב מגרש הגולף של קיסריה. חדרי האירוח מרווחים ומציעים נוף לים או לבריכה ולמסלול הגולף. עבור הילדים המקום מציע מדשאות מרווחות להתרוצץ בשטחן, בריכת שחייה ובריכת ילדים ייעודית, מגרשי ספורט, כדורסל מים ומגרש מיני גולף. מעבר לכל האטרקציות הללו, בוודאי הילדים ההרפתקנים ישמחו לגלות כי על העצים הפזורים ברחבי הריזורט נבנו בתי עץ בהם ניתן לשהות, להתחבא, לשחק ולעשות כל העולה על רוחכם. בזמן שהילדים מתרוצצים במדשאות או בוחרים להתחבא בבתי העץ, המבוגרים שביניכם יוכלו להירגע עם ספר טוב על שפת הבריכה, להתפעל מיופיו של הטבע או ליהנות מאחד מהטיפולים שמציע הספא היוקרתי במלון.

גן החיות האוסטרלי

במהלך החופשה הארוכה רבים מנסים לספק לילדיהם חוויה מקורית, שתצליח לרגש את הילדים ואף ללמד אותם דברים חדשים. בקיבוץ ניר דוד נמצא גן החיות האוסטרלי, המוכר כגן גורו, אשר מספק למבקריו חוויה ייחודית והיכרות עם זני קנגורו שונים, שועלים, טווסים, חסידות וחיות נוספות שאינן אופייניות בנוף הישראלי. במוסך לגן החיות תוכלו לבחור לשהות בקיבוץ בפארק הנופש הכפרי של ניר דוד אשר מציע בקתות עץ כפריות המיועדות למשפחות ופזורות בין מדשאות ועצים. מקום האירוח מציע נופש משפחתי עם שלל חוויות ואטרקציות, כולל אפשרות רכישה מוזלת של כרטיסי כניסה לאטרקציות האזוריות, וביניהן גן גורו. מלבד הביקור בגן החיות האוסטרלי תוכלו ליהנות מעוד מגוון של חוויות הכוללות דייג בנחל האסי, ביקור בפארק עמק המעיינות, עיסוי מפנק ממבחר הטיפולים בספא של המקום, טיולי טבע ומים, שהייה בבריכת המקום ועוד.

רכיבה על סוסים בנופי הצפון

עבור אלו שמחפשים להפוך את החופשה בצפון הארץ לחופשה משפחתית מלאת חוויות מרגשות עבור הילדים, נדמה שמלון חוות ורד הגליל מציע פתרון הולם. המלון שוכן במעלה ההר, מציע מתקני פנאי מעולים ומהווה מקום נהדר עבור מי שמחפש חופשה הרפקתנית. המלון מציע חוות רכיבה על סוסים מקצועית משלו – עבור כל המשפחה וגם הילדים, מסלולי הליכה ואפשרות הרשמה לסיורים וטיולים ברכבי ארבע על ארבע באזור. המלון נמצא במרחק נסיעה קצר מהעיר טבריה, הכנרת, ראש פינה וצפת – יעדים שבפני עצמם מציעים שלל חוויות תיירות מגוונות. בסיום יום מלא חוויות תוכלו להתרווח ולאכול במסעדה של המלון, הידועה על פי תגובות הגולשים באוכל המצוין שהיא מציעה והנוף המרהיב של רמת הגולן, עליו היא צופה.

לתמונות באיכות טובה לחצו כאן. קרדיט: Booking.com
(התמונות, שמקורן במאגר תמונות מסחרי, מותרות לשימוש אך ורק אם הכתבה מיוחסת ל-Booking.com).

אודות Booking.com:

כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של  Booking.com  היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות  שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים – החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-44 שפות ומציעה יותר מ-28.4 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.6 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here