טיולי טרקטורונים בצפון בחווה שביל האושר

זוגות רבים, אשר מחפשים טיול רומנטי ואטרקציות מיוחדות, לבטח לא יוותרו על טיולי טרקטורונים בצפון. הטרקטורון הוא רכב שטח קטן והוא אינו דומה כלל לטרקטור., כלי רכב זה, הינו יציב, אשר מסוגל לנסוע בכל תנאי השטח בקלות. טרקטורונים עוברים בין פרדסים, גבעות ושטחי עפר. כאשר תשכרו טרקטורונים, ניתן יהיה להתחלף בנהיגה כאשר אחד מכם יתעייף. תוכלו להתנסות בנהיגה אתגרית, בין סלעים, בעליות ומורדות, מה שיקפיץ את האדרנלין בדמכם.

כדאי להגיע עם הטרקטורונים לנקודות של תצפית נוף וליהנות מהגוונים המדהימים של הפריחה, הטבע, המעיינות, הנחלים והאגמים וכן, ממשב רוח נעימה. תוכלו לעצור לשתיית קפה ולנשנושים בכל זמן מסוים. ישנם צימרים וחוות מיוחדות המיועדות לזוגות כמו  חוות  בשביל האושר, המציעה חוויה מיוחדת ורומנטית בחווה אקולוגית ואינטימית, כאשר תוכלו למצוא הכול תחת קורת גג אחת והכוונה היא שהייה בצימרים העשויים בעבודת יד כאשר תמצאו בהם את כל הנוחות והפינוקים הדרושים. בחווה מצפות לכם אטרקציות כגון: רכיבה על סוסים, השכרת טרקטורונים בצפון, טיולי ג'יפים וריינג'רים. החווה היא אינטימית וקטנה, כאשר המטרה היא אירוח זוגות המחפשים שלווה, רומנטיקה ורגעי איכות יחד.

בין עצי הזית, על צלע ההר תמצאו את פיסת גן העדן הקטנה שלכם…

חוות בשביל האושר, שוכנת בגליל, בין עצי הזית על צלע ההר ומשקיפה על נוף עוצר נשימה, הרחק מהכבישים הסואנים, העשן שמאפיין את מרכז הארץ, מה שגורם להרבה זוגות הגרים במרכז הארץ, לצאת לאזור הצפון ולהתארח בחווה המכונה גם "כפר ציורי".  כולנו כזוגות אשר קורסים תחת עול, חשים לפעמים כי אנו חייבים את החופש שמיועד רק לשנינו. יש לוודא כי קיים מקום עבורכם, היות והחווה היא קטנה  ומבוקשת בקרב זוגות רבים המחפשים זמן איכות במקום שהוא כל כך מיוחד ומרגיע.

כאשר תחוו טיול עם טרקטורונים בצפון, תחושו ניתוק מהלחץ וחוויה מושלמת, תתארחו בצימרים המיוחדים של חוות בשביל האושר ותמצו עד תום כל שעה שאתם מבלים יחד. בחווה יש להזמין מקומות מראש, היות ומדובר על חווה קטנה עם אווירה אינטימית ופסטורלית, הרחק מההמון ושאון הרכבים ולכן היא כה אהודה בקרב זוגות רבים. החווה נבנתה בשנת 2002 על קונספט של טבע ואווירה אינטימית, חמימה וכפרית, כאשר כל הצימרים עשויים בעבודת יד ומציעים פינוקים, נוחות ושירות אישי ואדיב לכל זוג.

מעוניינים בנופש שכולו אושר? סעו לחווה המיוחדת והאינטימית ביותר בצפון

ישנם צמרים שהתחושה בהם דומה ולא משנה אם תחליפו בכל פעם מקום נופש אחר. כאשר מדובר על חוות בשביל האושר, התחושה שלכם, האווירה הקסומה כאשר תשהו על צלע ההר כאשר הטבע פרוס לרגליכם, האווירה תהיה שונה. כבר בכניסה לחוות הצימרים תחושו , כי הפעם מדובר במשהו שונה בתכלית ממה שהכרתם עד כה. כל פרט מתוכנן בקפידה רבה, המיקום הוא ייחודי והמקום נראה כאילו נלקח מהאגדות. אז אם בא לכם נופש שכולו אושר ושלווה, אתם מוזמנים לשריין מקום מראש ולהגיע אל פיסת גן העדן הקטנה שלנו, כי מה לא עושים בשביל האושר..

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here