טיול בת מצווה פריז
קרדיט pexels.com

מתכננים טיול בת מצווה מעבר לים? אירופה מציעה מגוון רחב של מקומות שמתאימים לגילאי בת מצווה. לפני שאתם רוכשים את כרטיסי הטיסה חשוב כמובן לא לשכוח לבדוק אם הדרכון שלכם בתוקף ולחדשו ומעט לפני הטיול להזמין ביטוח נסיעות לכל המשפחה. המדריך השלם ליעדי טיול בת מצווה באירופה לפניכם.

חופשה בעיר האורות וביורודיסני

פריז מציעה מגוון רחב של מקומות שלא כדאי לפספס. החל ממגדל אייפל אליו אפשר להגיע דרך גני "שפס דה מארס" המרהיבים. לאחר מכן, אם הילדה שלכם אוהבת את תחום האומנות ומתחברת לתרבות כדאי לבקר במוזיאון הלובר. באותו היום תוכלו גם ליהנות משייט נעים או ליהנות מיום מפנק ורגוע ביער בולון.

אחרי שגילנו את היופי של פריז ביום ובלילה אנחנו מוכנים לשיא החופשה – ביקור ביורודיסני. המקום מחולק לשני פארקים עיקריים שאחד מהם מתאים יותר לקטנטנים במשפחה והשני, הסטודיו, מתאים גם לבוגרים וכולל מתקנים נפלאים שמזכירים את הלונה פארק התל אביבי רק הרבה יותר גדולים. אם אתם מתכננים חופשה קצרה מאד כדאי לתכנן על אילו מתקנים לא תרצו לוותר ולהגיע אליהם קודם. הכינו הרבה מאד מקום בטלפון ובמצלמה לתמונות שישארו כמזכרת לכל החיים.

חופשת בת מצווה בהולנד

הולנד הציורית אף היא מקום נפלא לטיולי בת מצווה מלאים בחוויות ותמונות. במדורודם תגלו את הולנד הקטנה, תוכלו לבקר גם במערות נטיפים מיוחדות ואז להגיע לשיא הביקור – אם בצרפת היינו ביורודיסני בהולנד נגלה את פארק אפטלינג. בפארק הזה תמצאו את יער האגדות (ששודרג מאד מאז שנפתח בצורתו המקורית בשנת 1952). ילדי הולנד מספרים על חוויות מרגשות בפארק זה בו יש טירת רפאים גדולה, רכבת הרים ששמה נודע למרחוק ואפילו תאטרון בו תוכלו להתרשם מהצגות שונות. נגלה לכם כי במקום ישנו גם דב פנדה חמוד שידריך אתכם בחוויה אור קולית מיוחדת.

חופשת בת מצווה באיטליה

איטליה היפה מציעה גם היא מגוון רחב של חוויות למגיעות לטיול בת מצווה עמוס פעילויות. אם במדינות אחרות תדעו בדיוק לאילו ערים לנסוע באיטליה תגלו כי אתם רוצים לחוות את כל ארץ המגף מבלי לפספס ולו מקום אחד. המזון האיטלקי המשובח ישמש כתירוץ נפלא לשוטט בסמטאות הערים ולגלות את מילנו, לבקר בתעלות הציוריות של ונציה ולשוט בגונדולה תוך שאתם שומעים את קולו הערב של הגונדולייר המקומי. באגם גארדה תוכלו לבקר בעולם הקולנוע ועולם המים או לבקר בפארק גארדה לנד.

אם יש לכם זמן פנוי תוכלו גם לעשות סדנה יחדיו של בישול איטלקי ולבקר בבית של אחד מהשפים המקומיים המלמד כיצד להכין ארוחה שלמה במשך שעתיים? – כישורים שתוכלו לקחת עמכם לארץ וליישם מדי פעם בארוחת הערב.

חופשת בת מצווה בלונדון

רוצים לנסות ולגלות את אנגליה היפה בחופשה מרתקת? בקרו בלונדון הכוללת מגוון עצום של אטרקציות מקומיות. החל ממוזיאון בובות השעווה הנראות מציאותיות כל כך במתחם של מאדאם טוסו. המשיכו לביג בן ואל תוותרו גם על ביקור בחלקה הדרומי של לונדון במעונה הרשמי של המלכה – ארמון בקינגהאם. נכון, את המשפחה המלכותית עם התינוק החדש שנוסף לא תוכלו לראות אבל את הטקס הרשמי של החלפת המשמרות ממש לא כדאי לפספס. אחרי הביקור בארמון תוכלו לנוח בפארק היפהפה הנמצא במרחק קצר – פארק סנט ג'יימס. אם תספיקו בקרו גם בהייד פארק שם תוכלו להצטלם מרצים על כל נושא.

עוד פינות חמד מעניינות שכדאי לראות כאשר אתם בלונדון – כיכר פיקדילי ושם החנות הגדולה של סוכריות השוקולד המוכרות בכל העולם M&M. לאחר מכן, בערב כדאי להשקיף על גלגל המילניום המופיע בתוכניות טלוויזיה וסרטים רבים.

טיול בת מצווה

המסלול האחרון שלנו יעבור בספרד בעיר ברצלונה. העיר המרהיבה מציעה אדריכלות מרתק ומגוון רחב של מוזיאונים שיעניינו גם את הילדים כמו מוזיאון המדע ומוזיאון השוקולד המקומי. אם לטיול הבת מצווה הצטרף גם האח הגדול – תוכלו להפתיע אותו בביקור במוזיאון של נבחרת הכדורגל המקומית. בעיר יצפו לכם גם מגוון רחב של פארקים כמו פארק המבוך.

לסיכום, אירופה מציעה מגוון רחב של יעדים מלאים באטרקציות המתאימים לטיולי בת מצווה. בחרו את היעד האהוב עליכם או שלבו מספר יעדים לטיול ארוך שישאיר לכל המשפחה זיכרונות מתוקים לכל החיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here