לקחת חלק בחוויה יוצאת דופן
קרדיט: shutterstock

לקחת פסק זמן מההמולה, לשבור שגרה מהעבודה, ולצאת להרפתקה חדשה. לא מדובר בחלום כי אם מציאות של ממש. ישראלים רבים משקיעים בתכנון החופשות שלהם – כאשר לבחירת היעד משקל רב. במקום לטוס לאותם המקומות הידועים, בואו וגלו מחדש את ים המלח וסביבתה. ישראל מחזיקה במספר תופעות טבע ופנינים תיירותיות, כאשר איזור ים המלח הינו דוגמא בולטת לכך.

אין ספק, ישראל הינה אחת הארצות היפות והמרשימות ביותר. מעוניינים להתחיל ולחקור את החלקים השונים בארץ? ים המלח הוא המקום להתחיל. כך תשלבו בטיול שלכם בריאות ויופי, הנאה שבטבע ותעלו מודעות לסכנת הייבוש שבאזור. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אל צוות זיסי. צוות זה מורכב ממגוון רחב של אנשים חובבי אדם וטבע. צוות זו פועל מתוך אמונה כי יש לשמור על היקום שניתן לנו, ובפרט על ים המלח. זאת ועוד, תוך הנגשת המידע על ים המלח בשלוש שפות.

ליהנות מהנופים של איזור ים המלח

חודשי החופש הגדול הולכים ומתקרבים? חג נוסף עושה את צעדיו ואיתו חופשה ממושכת? על מנת לנצל תקופה קסומה זו כראוי, יש לתכנן את הפעילויות שתעשו. בין עם המשפחה ובין עם החברים, אין ספק שטיולים ברחבי הארץ הם הפתרון המומלץ עבורכם. מתלבטים באיזה מקום לבחור? רוצים לטייל בארץ אך אינכם יודעים מהיכן להתחיל? אנחנו, בזיסי, נשמח להמליץ לכם על המיקום הבא: ים המלח.

ישנו מגוון סוגים של טיולים באיזור ים המלח. מה הם כוללים? החל ממסלול נחל סלוודורה, המכתש הקטן מכתש רמון, הקניון האדום, מצפה מואב ועד נחל אבוב – מסלולים אלו ואחרים יותירו אתכם ללא מילים. אז למה אתם מחכים? להרפתקת חייכם, יש לפנות אל צוות זיסי. ההנאה מובטחת!

להירתם למטרה חשובה

אחד האתרים המהפנטים והמרשימים ביותר, בארץ ובעולם, הוא ים המלח וסביבתו. מרוב יופיו וההדר שלו, קשה להאמין למה שעינינו רואות. עם זאת, וכדי שנוכל להמשיך ולבקר שם, עלינו גם להמשיך ולהעלות את המודעות למקום – על יתרונותיו הרבים, כמו גם הסכנות הקיימות. כך נגייס גופים רבים שיזהו עניין בים המלח וירצו להירתם למטרה החשובה: שמירה על מקום שהוא נכס לאומי ובינלאומי. כיצד תוכלו לעזור? והיכן בים המלח מומלץ לבקר? לפרטים נוספים פנו אל צוות זיסי והתקשרו למספר: 052-8783845

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here