צילום רועי חברוני

מי שלא חווה סתיו בעין כרם, לא התאהב מעולם. מלון הבוטיק אלגרה שרומנטיקה היא שמו השני ושסיפור האהבה הירושלמי טבוע עמוק בתוכו, השיק לאחרונה סדרת פיקניקים סתווים, המשלבים גבינות משובחות, יין מעולה, מוזיקה טובה והמון המון רומנטיקה באוויר.

הפיקניק הבא שיתקיים בשיתוף יקב Five Stones  יתקיים בשני סבבים במהלך יום שבת 13.11 – סבב ראשון בשעות 15:30-12:00 בעלות 70 ₪, והסבב השני בשעות 19:00-15:30
בעלות 80₪.

בפיקניק ייהנו האורחים מטעימת יינות שונים של היקב, ממכירת בקבוקים ומאוכל פיקניק. יינות היקב שיהיו זמינים בארוע לטעימה ולרכישה:

Nobility 215a – יין אדום ; Nobility 215a – יין לבן ; יין רוזה חירבת מדרס ; DvsG  יין לבן ארומטי ; DvsG  יין לבן;5X5  אדום; Virtuous

אוכל ליד היין – פלטת גבינות:  גבינת גאודה, ברי פקאן, מנצ׳גו ופרימיירה כבשים.
פיצוחים קלויים, פירות עונתיים, פרנה סומסום וג׳בטה פרוסות, ״טופי״ של חמאה, ריבה ומטבל עגבניות שרי ; מגש פירות העונה ; פלטת ירקות עם מטבלים ; סלסלאת לחמים ומטבלים. מחירי המגשים משתנים עד ל- 120 ש״ח

באי האירוע יהנו גם מהופעה חיה של עמית בניטה – אומן צעיר שפרץ לתודעה עם אלבומו הראשון שיצא לפני כשנה. עמית בניטה יוצר מוזיקה המשלבת בין סגנונות פולק – רוק – ופופ, והופץ לקהל רחב בכל העולם. כעת, לקראת צאת אלבומו השני בדצמבר הקרוב, וחזרתו של בניטה מטור של חודשיים בפורטוגל, הוא מגיע לשבת של הופעות אצלנו באלגרה. אתם מוזמנים  להתפנק בחוויה לא שגרתית, לשתות יין מעולה, לטעום מגבינות משובחות, מוזיקה מעולה והנאה צרופה.

יקב Five Stones

יקב Five Stones הוא חבית תוססת של אנשים אוהבי יין, כורמים וייננים בעלי ידע, תשוקה וניסיון שחברו יחדיו בכדי ליצור יין משובח ואיכותי בסטנדרטים גבוהים, ללא פשרות וללא קיצורי דרך.

היקב בא לעולם במטרה לייצור יינות ייחודיים, יצירתיים ומעוררי השראה. יינות הספוגים בערכים ובתפיסות שהשתרשו במייסדיו כאנשי יין לאורך השנים. כבוד לאדמה, ענווה מול הטבע, אהבה לגפן, תשוקה ליין ומצוינות מקצועית. יין של אנשים שנוצר בשביל אנשים.

בכרמים הוותיקים ועתירי אוויר הפסגות של עמק האלה גדלים ענביו האיכותיים של היקב. הטמפרטורה הייחודית ואדמת הסחף הפורייה מהווים מצע טבעי מושלם לגפנים הבוגרות (old vines) המניבות פרי מרוכז במיוחד.

מיקום נטיעת הכרם המיוחד נבחר בקפידה מתוך הבנת הצרכים המדויקים של הגפנים ותנאי האזור.

בני משפחת תמיר, הכורמים המסורים של יקב  stones5 עוטפים את הגפנים ואשכולות הענבים בטיפול אוהב, קפדני ובלתי מתפשר, כאהבת אבות לבנים.

כשמאחוריהם 35 שנות בציר יצרו הכורמים טרואר ייחודי המבוסס על אדמה, אקלים ואדם המתבטא בצורה נפלאה בטעמם ובאיכותם של סדרת יינות היקב.

הכרם עשיר במגוון זני גפני יין, ביניהם: מרלו, פטי ורדו, שיראז, קברנה פרנק, קברנה סובניון, וויוניה, שרדונה, קריניאן, ריזלינג לבן, גווירצטרמינר, פינו נואר, רוסאן, מרסלאן, אליקנט בושה, סמיון, שנין בלאן, סובניון בלאן.

אלגרה הוא המלון המושלם לחורף, הוא מספק חוויה חורפית נעימה ושלווה, עם ספא מפנק, האט טאב וסאונות הפזורות בחצר המלון.

המלון הייחודי, שייתן לכם תחושה של טוסקנה בלב עין כרם, מתחיל את עונת החורף שלו עם אירועים רבים, פינות סאונה חדשות ומתקני ספא משוכללים.

שני סבבים במהלך יום שבת 13.11

סבב ראשון בשעות 15:30-12:00 בעלות 70 ₪

סבב שני בשעות 19:00-15:30נ בעלות 80₪

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here