סיור יין וגבינות

רוצים להרגיש אווירה של חו"ל מבלי לעבור בתורים הארוכים בנתב"ג? תחושה של טוסקנה או פרובנס אפשר לקבל גם בארץ אם רק תגיעו למקומות הנכונים ותשלבו פעילויות ובילויים מיוחדים. סיור יין וגבינות במקום כפרי ופסטורלי ייקח אתכם מיד למקום אחר. יותר מכך, ניתן למצוא מקומות מקסימים  שינתקו אתכם מהלחץ והאווירה הבוערת למרות שהם נמצאים רק קילומטרים ספורים מהבית. לא חייבים לנסוע לגליל ולגולן או לחילופין אל הנגב  והערבה. גם באזור המרכז בין ת"א לירושלים יש מקום קסום שייתן לכם כמה שעות של אסקפיזם: עיזה פזיזה במושב טל שחר.

סיור יין וגבינות כחלק מחוויה מלאה

הסיור כולל בעיקר טעימה של גבינות שונות ויינות הם חוויה כיפית, אך ניתן להפוך אותה למלאה ומהנה עוד יותר עם שילוב של חוויות נוספות במקום. סדנת הכנת גבינות שיכולה לכלול צפיה בהכנת גבינות במקום ע"י גבן או לימוד הכנת גבינה והתנסות בעצמכם ללא ,ספק תעשיר את החוויה. סיור זה הכולל גם סדנה כזאת יכול להיות מתנת יום הולדת נהדרת, חלק מיום גיבוש בעבודה, פעילות שתיקחו אליה אורחים המגיעים מחו"ל ולא מכירים את החלק הרגוע והנעים של ישראל. זהו בילוי שניתן לעשות בהרכבים שונים: לקבוצות, כבילוי זוגי, משפחתי, עם חברים וכן, גם כמתנה מפרגנת שלכם לעצמכם.

כל היתרונות של חלב עיזים

היום כבר ידוע באופן חד משמעי שחלב עיזים בריא הרבה יותר מחלב פרה. אם חלב פרה מתאים לבעל חיים גדול הרבה יותר מאיתנו שצורך יותר חלבון כדי לגדול, חלב עיזים מתאים יותר לצרכים של בני אדם. מעבר לכך, עיזים ניתן לגדל במשקים קטנים כך שהכל הרבה יותר ביתי, פחות מתועש ושומר על גידול נעים יותר של העיזים. לכן, הסיור במשק המתבסס על טהרת חלב העיזים בלבד ומגדל אותן בעצמו מתאים הרבה יותר לאוהבי בעלי חיים אשר מעדיפים לראות איך אפשר לשלב בין קבלת הטוב שבעל החיים יכול לתת לבין טיפול מסור ואוהב, ממש כפי שהיה בעבר כשאדם גידל עז או כמה עיזים לכל היותר. מחפשים בילוי כיפי, מעניין וטעים? בעיזה פזיזה של משק צבן תיהנו משילוב של אווירה פסטורלית וכפרית, בעלי חיים שמחים וידידותיים, פעילות כיפית המתאימה גם לקבוצות וכמובן הרבה גבינות מעולות ויין טוב. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here