צילום: איה בן עזרי

מלון 'כנען' היוקרתי מרשת מלונות פתאל מבוסס על תרבות ה- Wellness וה- Wellbeing ומעודד חיבור בלתי אמצעי אל הטבע, הרוגע, הרוחניות והשלווה הפנימית, מאמץ את גישת ה-SLOW STAY המעודדת האטה ב "מרוץ החיים", הנאה "מהרגע" ומציאת החיבור בין הגוף לנפש ומזמין את האורחים להעשיר את עולמם באמצעות מגוון סדנאות מלמדות, סיורים מעצימים, אימונים מיוחדים ושלל חוויות לצד טיפולים מפנקים בספא חלומי ורגיעה במתחם מרווח.
המלון מתכתב עם עונות השנה, הנותנות את צביונן לא רק ביופיו המתחלף של הנוף, אלא בריחות, בטעמים ובצבעים ומאפשרות לאורחים לחוות חוויה שונה בכל פעם מחדש. קונספט המלון נבנה בקפידה רבה ובמטרה לספק את התנאים האולטימטיביים לחופשה יוקרתית באווירה גלילית רגועה, על כן, האירוח מותאם למבוגרים בלבד (מגיל 16 ומעלה).

עיצוב וקיימות במלון 'כנען'
מלון 'כנען' שתוכנן בקפידה על ידי אדריכלית הפנים, אפרת קיסוס מקליס, מתהדר בעיצוב טבעי בהשראת מיקומו הגאוגרפי וההיסטורי, תוך חיבור בין עבר והווה ארץ ישראלי, היוצרים הרמוניה טבעית מתוחכמת עם שימת דגש על קיימות ושמירה על המערכת האקולוגית, שהיוותה אבן דרך בעיצוב כולו. כך לדוגמא, כל הנגרות והרהיטים במלון נבנו מעצי טיק ממוחזרים בני כ- 200 שנים שעובדו ועוצבו בקפידה מחדש, הווילונות בחדרים עשויים מפשתן, בקבוקי הסבון נוצרו מחומרים ממוחזרים מפסולת באוקיינוס, בקבוקי המים עשויים מקרטון, הפקקים שלהם עשויים קנה סוכר והם מכילים מי מעיין טבעי, תוצרי הדפוס מנייר ממוחזר, מפתח החדר עשוי עץ, תמצית הריח של המלון עשויה מחומרים ירוקים, כל מוצרי הטקסטיל 100% כותנה, קערות המזנון בעיצוב מיוחד מעץ מלא ועוד.

במלון 'כנען' הטבע משתקף בכל פינה, בשיא תפארתו ועל כלל תצורותיו השונות- בכל עונות השנה, בעזרת אלמנטים כגון, פלטת צבעים הנעה בין גוונים חומים לירוקים, סלעים חצובים, חום ואש, עבודות עץ מרהיבות, טקסטיל טבעי, ריהוט custom madeמחומרים טבעיים, עיצוב של חורש טבעי ועוד, היוצרים סינרגיה מושלמת המפיצה רוגע ומאפשרת לנו להאט את הקצב ולהתחבר לעצמנו ולטבע.

המלון אשר נבנה בהרמוניה עם הטבע הגלילי העוטף אותו, מספק חוויה ייחודית ושונה בכל אחת מעונות השנה וכולל 119 חדרים הצופים אל נוף של חורשה קסומה, כנרת חלומית, הר מירון וגינות מרהיבות, ביניהם שתי סוויטות ייחודיות ומיוחדות, האחת משקיפה על הכנרת והגולן והשנייה על הגליל והר מירון, שלוש סוויטות נוספות ועוד שישה חדרי ג'וניור סוויט ייחודיים הכוללים ג'קוזי בסלון המשקיף על הנוף.
כמו כן, המלון מתהדר במרכז כנסים גדול, עדכני ומאובזר בכל הטכנולוגיה החדשנית, הכוללת אולם מרכזי ועוד שלושה חדרי ישיבות, למקרה ותרצו לנצל את השלווה לעבודה בסביבה פסטורלית.

מתחם הספא
אחד מגולות הכותרת במלון 'כנען', הוא ללא ספק מתחם הספא, לדיאלוג מושלם בין גוף לנפש, המשתרע על פני שתי קומות וכולל 15 חדרי טיפול זוגיים עם מגוון טיפולים רחב המלווה בשמנים ארומטיים ייחודים, שהופקו מצמחים המאפיינים את האזור לבחירת המטופלים, כל אחד בהתאם לריח המועדף עליו.
במתחם תוכלו למצוא בריכה מקורה, ג'קוזים חיצוניים שמשמשים כנקודת תצפית לנוף, ארבע סאונות (יבשה ואינפרא אדומה יבשה) עם חלונות ענק לנוף, חמאם טורקי וחדר כושר מפנק.

סדנאות ופעילויות במלון 'כנען'
במלון ה Wellness 'כנען', תיהנו ממגוון סדנאות ופעילויות להעשרת הנפש כמו סדנאות מדיטציה, סדנאות ציור בכל הרמות, סטודיו יוגה, הילינג בצבעים – מרכזים אנרגטיים, הילות וצ'אקרות לאורך גוף האדם , טאי צ'י אומנות לחימה בתנועות איטיות הכוללים שיפור במערכת שיווי המשקל, בתגובתיות חיסונית, שיפור בפעילות הלב וכלי הדם, טקס צלילים ותנועות, טקס קערות טיבטיות, הרצאות מעשירות ומחזקות בנושאי מיינדפולנס, תזונה , צמחי מרפא, די טוקס ועוד, חורשת מלון פרטית קסומה הכוללת מתחמים לפעילות SLOW STAY להאטת קצב החיים ומאפשרת הליכת בוקר רגועה, מקומות ישיבה שלווים ומבודדים ובקרוב גם אמבטיית קרח ייחודית שתוצב בה, סיורים בעיר העתיקה של צפת בשילוב אומנות, קבלה, היסטוריה וקולינריה (בתשלום נוסף), סיור יקבים (בתשלום נוסף), כדור סל / טניס (בתיאום מראש) ועוד.

אומנות במלון 'כנען'
ברחבי 'מלון כנען' מוצג לראשונה אוסף אמנות עכשווית מקורית ומקומית, אשר נאצר בקפידה על ידי אוצרת אוסף פתאל, איריס ברק, ושותפתה לפרויקט, ורד גדיש, תוך התייחסות לרוח המקום הייחודית, מיקומו הגיאוגרפי וההיסטורי של המלון בעיר המרתקת והעתיקה, צפת ושם המלון 'כנען' אשר טומן בחובו הקשרים מעניינים כדוגמת החיבור בין האומנות בכנען הקדמונית אל אווירת המלון העכשווית, אשר מאפשר לאורחיו את הרגיעה הברוכה, המנוחה וההאטה המתבקשים בזמן חופשה.
אוסף האמנות פרוש בחללים הציבוריים של המלון, באזור הספא, בחצר הפנימית ובמספר חדרים נבחרים, והוא כולל יצירות במנעד טכניקות וחומרים. לצד ציורים גדולים עשויים שמן על בד ורישומי גרפיט על נייר, ניתן למצוא עבודות העוסקות ברקמה או עשויות מלאכת חירור נייר עדינה ועמלנית.
האוסף נבחר מתוך מיטב האומנים והאומניות הפועלים בשדה האמנות הישראלי, בטווח גילאי רחב, מרקעים שונים ובתחומי עשייה מגוונים וכולל גם עבודות נבחרות מתוך אוסף שיף המכובד אשר מדייק את המכלול הנבחר ומעניק משקל ותוקף באמצעות אמנים ותיקים יידועי שם.
שילוב האמנות במלון 'כנען' מהווה נדבך משמעותי אשר מעשיר ומייחד את חווית שהות האורחים והמבקרים. כמו גם ביתר מלונות פתאל, יצירות האמנות מוצגות כאוסף תמטי מותאם וייעודי למלון, על האווירה והקונספט שהוא מייצר עבור אורחיו. אופן התצוגה המקצועי של האמנות בסביבה שאינה מתיימרת להיות מוזיאונית, מזמן לצופה חוויה שונה ובלתי אמצעית אשר מעוררת מחשבה, השראה, שיח ומודעות; להיות במלון שהוא הרבה מעבר למלון.

גסטרונומיה במלון 'כנען'
מסעדת מלון 'כנען' מציעה תפריט עשיר ובריא תוך דגש על חומרי גלם איכותיים ומיצוי טעמים וריחות על ידי טכניקות בישול מתקדמות. התפריט המיוחד, אשר נבנה בעצת טובי המומחים הקולינריים, שואב את השראתו מהמיקום המיוחד, תוך שימת דגש על נושא הבריאות וה Wellness ומציע לאורחים תוצרת עונתית מקומית, גבינות גליליות מקומיות, בשרים בעלי טעמים עמוקים, פירות וירקות אורגניים, דברי מאפה טריים היישר מהטאבון, מגוון עשיר של יינות מיקבי הבוטיק באזור וטעמים מסקרנים ומפתיעים. כמו כן, במלון לובי-בר מעוצב למשעי בסגנון סלוני חם, בו יוכלו האורחים ליהנות ממבחר יינות מיקבים מקומיים, קוקטיילים ומנות מיוחדות.

בר היין '26.8' הממוקם בגינה הפנימית של המלון, הינו יצירה משותפת של מלון 'כנען' ושף עמוס חיון ממסעדת 'רובידה'. התפריט מבוסס על חקלאות עונתית מקומית ושימוש בחומרי גלם המגיעים מיצרנים ומגדלים בקרבת המסעדה, שהמרוחק בהם נמצא ברדיוס של 26.8 ק"מ בלבד ומכאן שמו המסקרן של המקום. לצד קולינריה עלית, מוגש במקום תפריט יין רחב הנותן במה של כבוד ליינות מקומיים. הבר יפתח בעוד כחודש, יפעל כל ימות השבוע, החל משעות אחר הצהריים ויציע ישיבה על הבר מול מטבח פתוח או בחצר הקסומה, לאורחי המלון ואורחים מבחוץ בהזמנה מראש.

מלון ׳כנען׳ היוקרתי הינו המלון השני מקולקציית Fattal Limited Edition בישראל, לצד מלון 'בוטניקה' למרגלות הגנים הבהאיים בחיפה וחלק מקולקציית מלונות היוקרה בעולם, לצד מלונות 'דילי לונדון', 'גרנד הוטל ברייטון', 'מידלנד מנצ׳סטר', 'גרנד ריזורט לימסול' ו'אלדן ציריך'. בקרוב יתווספו לקולקציה היוקרתית גם מלון 'פלטין' בתל אביב ומספר בתי מלון אייקונים באירופה.

קבוצת מלונות פתאל
קבוצת מלונות פתאל, הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. רשת פתאל היא רשת המלונות המובילה והגדולה בישראל ומונה כ 67 בתי מלון (מתוכם 48 פעילים ו 19 מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל מצפון ועד דרום הארץ. כמו כן, רשת מלונות פתאל היא הרשת הישראלית הגדולה ביותר באירופה וברשותה 205 מלונות נוספים (מתוכם 184 פעילים ו 21 מלונות בהקמה) , הפרוסים ברחבי אירופה ואגן הים התיכון ב- 20 מדינות ביניהן, גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס, אירלנד וצפון אירלנד), ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה, אוסטריה ורומניה. בסה"כ רשת מלונות פתאל מונה 272 בתי מלון בישראל, באירופה ובאגן הים התיכון והיא פועלת תחת המותגים LEONARDO ,U, HERODS , NYX, רוטשילד 22, Limited Edition ו-7MIND

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here