קרדיט לתמונה: Freepik

ברצלונה נחשבת לאחד היעדים האהובים על תיירים מכל רחבי העולם, ובפרט על המטייל הישראלי, ובכנות? עובדה זו לא מפתיעה כלל. מדובר על עיר תוססת, מלאת קסם ושוקקת חיים, שבעת הביקור בה תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאוד של אטרקציות. עם זאת, כמו כל חופשה אחרת, גם כאשר מדובר על נופש בברצלונה, הרי שעליכם להכיר מספר אטרקציות מומלצות על מנת שתוכלו לנצל את המירב מהשהות שלכם בעיר המדהימה. אז אילו אטרקציות בברצלונה כדאי לכם להכיר, ומה עוד עליכם לדעת כדי לתכנן חופשה חלומית בברצלונה? במהלך כתבה זו, נכיר לכם מספר אטרקציות בברצלונה ונסביר לכם כל מה שעליכם לדעת באשר לנושא זה.

מקומות בברצלונה שאסור לכם לפספס

קיים מגוון רחב מאוד של אטרקציות בברצלונה , ביניהן ניתן למנות מספר מקומות שאסור לכם לפספס:

  • הרובע הגותי – אחד האזורים המקסימים של ברצלונה הוא ללא כל ספק הרובע הגותי, אשר למעשה קיים עוד מהמאה ה-14. במהלך ביקור ברובע הנהדר הזה, תוכלו לטייל בין הסמטאות הצרות שהרובע ידוע בו, כאשר כולן מרוצפות אבן. תוכלו גם להתבונן במבנים עתיקים ומפוארים. נוסף על כך, הרובע הגותי גם מכיל הרבה מאוד מסעדות, חנויות קטנות ובתי קפה שכדאי מאוד לשבת בהם, זאת בנוסף למוזיאון ההיסטוריה של העיר שבו תוכלו ללמוד יותר על ברצלונה עצמה.
  • שוק בוקריה – שוק אוכל תוסס ומגוון. במהלך ביקור בשוק הנהדר הזה, תוכלו למצוא מאפים, דגים, פירות ים וכן גם פירות וירקות טריים. ריח התבלינים הטריים לצד ניחוחות האגוזים הקלויים לבטח יעוררו את התיאבון שלכם, כך שמומלץ מאוד לחשוב איפה תאכלו לאחר סיור בשוק המדהים הזה.
  • מוזיאון פיקאסו – בעוד כי האמן המפורסם פבלו פיקאסו ההיה יליד העיר מלגה, הוא התגורר בברצלונה בין שנת 1895 ל-1904, וניתן להגיד כי שנים אלו היו החשובות ביותר במהלך תקופת יצירתו. מוזיאון פיקאסו לא בהכרח מציג את העבודות החשובות והמוכרות מאותה תקופה, או בכלל את העבודות הבולטות ברזומה של האמן, אלא בעצם נותן לכם לראות גם יצירות פחות מוכרות, כך שתוכלו להכיר רבדים חדשים בחיי האמן ומורשתו. המוזיאון המרתק הזה שוכן בבית עוצר נשימה בסגנון גותי.
  • הקתדרלה – הקתדרלה של ברצלונה היא מבנה גותי מרשים. בעוד כי בניית הקתדרלה החלה עוד בשנת 1298, המבנה התרחב מספר פעמים במאות השנים שלאחר מכן. עיקר הייחודיות של הקתדרלה הוא דווקא באכסדרה היפה. פנים הקתדרלה גדול מאין כל שיעור, והוא מפואר ומרשים. במהלך רוב שעות היום לא תצטרכו לשלם על מנת לבקר ביעד הקסום הזה, למעט שעות הצהריים, בהן אכן יש צורך בתשלום סמלי.

לסיכום

ברצלונה נחשבת לאחד היעדים הפופולריים, ואין הדבר מפתיע. בכתבה זו, ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות נבחרות של אטרקציות בברצלונה שלא תרצו לפספס בעת ביקור בעיר התוססת הספרדית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here