צילום תמונה: אתר Unsplash

יש הרבה מלונות מיוחדים בעולם אבל יש פשוט כמה מלונות שמצאנו באזור המזרח התיכון שאתם צריכים להכיר אותם ולשריין לפחות לילה אחד כדי לחוות קצת יותר מהעולם הזה.

במהלך העשור האחרון תרבות המלונאות שינתה את פנייה, אם בעבר סטנדרט של לינה, בריכה וארוחת בוקר נחשב למלון טוב – היום אנחנו במקום שונה לחלוטין.

תרבות הצריכה שינתה עצמה ואנחנו הפכנו לדור שדורש סיפוקים ורוצה אותם ברמה הגבוהה ביותר, גם מלונות הכל כלול כבר מזמן לא מרגשים אותנו.. המזרח התיכון הבין את הבשורה הזו מזמן והוא צועד בראש רשימת המלונות המיוחדים בעולם, הבאנו לכם טעימה קטנה שתבינו מה היעדים הבאים שלכם, בואו נצא לדרך !

המלונות המיוחדים של דובאי

יש מגוון רחב של של מלונות בדובאי וכמה מהם נחשבים לבין היוקרתיים בעולם ולא סתם העיר שדוגלת בלבנות ולעשות כל דבר הכי גדול והכי טוב שמה את הדגש הזה גם במלונות שלה.

מלון אטלנטיס – אחד המלונות המיוחדים בעולם (בדרגת 5 כוכבים כמובן) יושב על קצה אי הדקלים המלאכותי של העיר ומציע שלל פינוקים ברמה הכי גבוהה שיש, מעבר לכך הוקם פארק מים עצום בגודלו רק לטובת המלון שמשאיר לפארק המים של יוניברסל סטודיו אבק.

שיא הטכנולוגיה, המגלשות הכי מיוחדות בעולם וכל זה בנוף מושלם שאין שני לו עם שירות ברמה של שייחים ואוכל ברמה של מישלן, ללא ספק להכניס לצ'ק ליסט שלכם.

מלון בורג' אל ערב – תמיד הסטנדרט שלנו למלונות יוקרה היה מלונות 5 כוכבים, ידעתם שיש מלון 7 כוכבים ? כנראה שלא, מלון בורג' אל ערב הוא המלון היחיד בעולם שבדרגה הזו ולמעשה מדובר במלון המפואר ביותר שקיים כיום.

אריחי זהב ילוו אתכם בלובי, אי מלאכותי שנבנה רק למלון בקצה דובאי יתן לכם נוף שאין שני לו, מיטב השפים בעולם, מתקנים ומה לא? אם אתם רוצים להציע נישואין ולוותר על החינה, או שזכיתם בפייס ב-5 ספרות, תשרינו.

המלונות המיוחדים של אנטליה

אנטליה היא אחד היעדים היפים ביותר בעולם וגם המתויירים ביותר בטורקיה, חוף לארה נחשב לאחד הפופלריים מבחינת תיירות אבל דווקא בעיר בלק תמצאו את המלונות הכי מגניבים שיש לעיר להציע.

כמובן שיש מלונות באנטליה גם במרכז העיר שהם ברמה גבוהה אבל יש פשוט מלון אחד ומיוחד אסור לפספס והמחיר לא בשמיים בכלל.

מלון ארץ האגדות – ארץ האגדות היא גולת הכותרת של אנטליה, המקום שמתחרה רק לדיסנילנד נותן פארק שעשועים עצום עם מעל 60 מתקנים והמון מגלשות בשיט הטכנולוגיה, הופעות מיוחדות, שייט בסירות ומה לא, מדובר באחת החווית המיוחדות שיש לעיר להציע.

מלון ארץ האגדות מכניס אתכם לתוך החוויה עם עיצוב שנלקח מהספרים של האחים גרין שלל מתקני ארקייד ופשוט כניסה לתוך סרט שלא נגמר, ארץ האגדות היא האטרקציה הכי ייחודית שיש לטורקיה להציעה ואם אתם באנטליה – זה המקום בשבילכם לבילוי מיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here