קרדיט צילום: ניב בריג

דוד פתאל, מנכ"ל ומייסד רשת המלונות הבינלאומית פתאל, אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל בישראל וענת אהרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות של הרשת, ערכו אמש את אירוע  Fattal top 20, אירוע הוקרת תודה ל 20 משותפיה הגדולים ביותר לדרך של רשת מלונות פתאל, איתם עבדו במהלך שנת 2022.

 

האירוע, אליו הוזמנו בקפידה בכירים מענף התיירות, התקיים אמש, ה 25.1 (יום רביעי) במלון הרודס הרצליה וכלל קוקטיל חגיגי, ארוחת ערב ושורת נאומים כשבתומם הוענקו תעודות הוקרה ומגנים למשתתפים.

 

שיא הערב נרשם כשהאורחים התוודעו לשדרת אומנות שהורכבה כולה מיצירות מקוריות בגודל 80*80, כאשר כל יצירה מוקדשת לשותף אחר לדרך ומאגדת בתוכה את הלוגו וערכי החברה שלו בשילוב הרמוני עם הלוגו של פתאל.

בעוד האורחים הסתובבו בין היצירות, הסבירו יריב כהן, בעלי 'הום גאלרי' והאומנית הילה מושקוביץ' שאמונים על האוסף הייחודי, על הרעיון שעומד מאחורי כל יצירת אומנות – מה שהוביל לתגובות נלהבות במיוחד אודות הרעיון המקורי והביצוע המרהיב בקרב האורחים.

בתום האירוע כאשר קיבל כל שותף לדרך את יצירת האומנות במתנה, התגובות הפכו לנלהבות אף יותר.

קרדיט צילום: ניב בריג

 

דוד פתאל מייסד ומנכ"ל רשת פתאל הציג לנוכחים את התפתחות הרשת, לרבות מלונות חדשים וקולקציית היוקרה של הרשת, Fattal Limited Edition שבית המלון הראשון שלה, 'בוטניקה' למרגלות הגנים הבהאיים בחיפה, נפתח לאחרונה ואת העשייה של פתאל למען הקהילה, כחלק מערכי החברה וכהרגלו סיים את דבריו באופטימיות: "שנת 2022 הייתה שנה נהדרת הודות לשיתוף הפעולה הפורה. אנו מודים לכם מראש, על שנת 2023 שממשיכה את מגמת השיפור וצפויה להיות שנה מצוינת".

 

בין הנוכחים: דוד פתאל מנכ"ל ומייסד הרשת, אביה מגן, מנכ"לית הרשת בישראל, שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי האנוש של הרשת, ענת אהרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות של הרשת, שחר עקה, סמנכ"ל הכספים של הרשת, אדוה מלמד לוי, דוברת ומנהלת חטיבת יח"צ, אלי גליקמן מנכ"ל ויו"ר צים,  הילה קניסטר בר דוד מנכ"לית שחר און, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר, גדי טפר מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ' מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל,  אייל קשדן מנכ"ל השטיח המעופף, אפרים קרמר מנכ"ל אשת טורס, מקסים בן דוד, מזכיר ארגון העובדים בנק הפועלים ומחליפתו, מירב שובל, אייל בן עמי, מנהל פעילות ארגון העובדים בנק דיסקונט, יאיר כץ מזכיר ארגון העובדים תעשייה אווירית, ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת, זאב הורן, בעלים של קבוצת ג'נסיס ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here