השכרת רכב בירושלים – מדוע זה משתלם לנו?
צילום pixels

לא מעט תיירים מחו"ל, אך גם ישראלים רבים, אשר מגיעים לירושלים בוחרים שלא להשתמש בתחבורה ציבורית בעיר, ומי שיש לו רכב פרטי מעדיף שלא להגיע איתו אל העיר. האופציה המועדפת על לא מעט מאלה שמגיעים אל העיר ומטיילים בה, היא בעזרת רכב שכור.

אין זה מפתיע שהאופציה הזאת נחשבת לפופולארית בקרב תיירים מחו"ל, שכן הם יכולים להמשיך עם הרכב השכור אל מקומות נוספים במסלול הטיול שלהם בארץ, אך זה מפתיע במידה מסוימת כשמדובר על ישראלים שיש להם רכב פרטי או לפחות, מכירים היטב את אופציות התחבורה הציבורית בתוך העיר ומחוצה לה.

אולי בגלל זה, הם בוחרים באופציה של השכרת רכב בירושלים ולא באופציות הקיימות. אין זה סוד, שירושלים היא לא מקום קל למטיילים שאינם בני המקום, ואינם יודעים בדיוק את הדרכים בתוך העיר או בסביבתה. היא בטח לא יעד קל למי שצריך להגיע אליה ולטייל בה בעזרת תחבורה ציבורית.

השכרת רכב בירושלים יכולה לחסוך לא מעט זמן, היא יכולה לחסוך לא מעט משאבים, למרות שעל פניו זה אולי נשמע כמו סתירה, הרי יש עלויות שונות להחזקת רכב שכור, אך האמת היא, שהן נמוכות מאוד ביחס לאופציות אחרות, בוודאי אם משקללים בתוך העלויות גם את הנושא של הזמן.

לפני שנסביר מדוע זה משתלם לנו וכיצד עושים את זה בצורה נכונה, חשוב לומר, רצוי לתכנן איפה שוכרים רכב בעיר, איזה רכב וכן את מסלול הנסיעה, לפני שמבצעים הכל בפועל. כך גם נחסוך זמן, גם נחסוך עלויות וגם יהיה לנו הרבה יותר פשוט לעשות את זה, בסופו של דבר.

מדוע נכון עבורנו לשכור רכב בירושלים

נתחיל מהבסיס, בשביל להתנייד בירושלים אנחנו צריכים להכיר אותה היטב, לדעת איפה מותר ואיפה אסור לנו להיכנס. יתרה מזו, אנחנו צריכים לדעת באילו שעות נוח לנסוע בעיר ובאילו שעות מוטב שלא לעשות כך.

מן הסתם, זה לא ישנה הרבה אם נעשה את זה ברכב פרטי או ברכב שכור, אך בשביל לחסוך לעצמנו כאבי בראש ועלויות מיותרות, מוטב שלא נעשה זאת עם הרכב שלנו אלא עם רכב שכור, בוודאי אם אנחנו נמצא בעיר רק מספר ימים ספורים ואנחנו לא רוצים להשקיע מעבר למה שאנחנו יכולים.

מעבר לכך, אם אין לנו רכב פרטי משלנו, יהיה לנו הרבה יותר קשה להתנייד בעיר או בסביבתה. התחבורה הציבורית לא תשרת אותנו בצורה טובה. לכן יהיה נכון שנשכור רכב ונשתמש בו. אנחנו יכולים להגיע איתו אל העיר ולהחזיר אותו קרוב לבית, או לחילופין, אנחנו יכולים להחליט שאנחנו שוכרים רכב בתוך העיר ופשוט לנסוע איתו ממקום למקום, בתוך ומחוץ לעיר, ובסיום הטיול שלנו, להחזיר אותו אל הסוכנות ולעזוב את העיר בעזרת תחבורה ציבורית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here