הפטנט שמשגע את ביטוח נסיעות לחו
קרדיט pixabay

אם שמעתם על ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד אתם בטוח מכירים את נושא את כרטיס האשראי הנטען שלהם לטיפול בתביעות. כיצד זה עובד? כל זאת במאמר הבא:

את החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל ניתן להבין באמת רק כאשר יש צורך לממש אותו. רובנו, כאשר אנו יוצאים לחופשה או לנסיעת עסקים, חוזרים בשלום ללא כל בעיות מיוחדות, ושוכחים שבכלל טרחנו לרכוש ביטוח נסיעות לפני הנסיעה. אבל במקרים בהם עולה הצורך להשתמש בכיסוי שמעניק ביטוח הנסיעות, מתברר עד כמה הוא עשוי להיות קריטי.

איך זה עובד? ביטוח נסיעות ניתן לעשות בקופות החולים השונות, בחברות ביטוח פרטיות ואפילו דרך חברות האשראי. כל גורם מבטח מציע כמובן כיסוי מעט שונה ומחירים אחרים, אך באופן כללי כולם פועלים על פי אותו עיקרון: במקרה של צרה, יהיה עליכם לספוג את העלויות, אך לאחר מכן, ובצירוף כל העדויות לגבי אותה הצרה, תוכלו לתבוע את הגורם המבטח ולקבל את הכסף שלכם בחזרה.

מה יכולה להיות אותה צרה? שכיחים מאוד מקרים בהם אדם לא חש בטוב במהלך החופשה או נסיעת העסקים ונזקק לטיפול רפואי או לרכישה של תרופות. במקרים אחרים, נפוצים גם הם, לצערנו, עלולה חברת התעופה לאבד את המזוודה שלכם ולאלץ אתכם לרכוש ציוד בסיסי במקום אליו הגעתם. מצבים כאלו ואחרים, כמו טיפולי שיניים דחופים, גניבת רכוש, ביטול טיסה ועוד, יכולים להיות מכוסים על ידי ביטוח הנסיעות שלכם, בהתאם להיקף הפוליסה שתבחרו.

מהפכה בביטוחי הנסיעות לחו"ל – ביטוח פספורטקארד

ביטוח פספורט קארד נכנס כשחקן חזק מאוד לתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל ושינה את חוקי המשחק. עם ביטוח פספורט קארד, בכל אחד מהסעיפים בהם אתם מבוטחים, אין צורך להוציא ולו שקל אחד מכיסכם. הביטוח מעניק נוחות מקסימלית למבוטחיו וכיסוי מיידי במקרה של צרה.

איך זה עובד? את פוליסת הביטוח המתאימה ליעד שלכם ולמטרת הנסיעה עושים דרך האינטרנט, באתר פספורטקארד או דרך סוכנות ביטוח העובדת עם החברה. עם הגעתכם לשדה התעופה, כל שעליכם לעשות הוא לגשת לעמדה של פספורטקארד, הנמצאת ממש ליד הדיוטי פרי, שם יחכה לכם כרטיס מגנטי אישי. אפשרות נוספת היא לאסוף את הכרטיס באחד מסניפי סטימצקי ברחבי הארץ.

כרטיס זה, שנראה כמו כרטיס אשראי, הוא בעצם כרטיס נטען. ברגע שאתם מדווחים על צורך במימוש הביטוח – כיוון שהמזוודה שלכם אבדה, נפצעתם, חליתם וכדומה – ייטען הכרטיס מיידית בסכום הדרוש לכם, ואתם תוכלו לשלם איתו מיידית או לגשת איתו לכספומט הקרוב ולמשוך את הכסף.

ביטוח דרך פספורטקארד, שלא כמו סוגים אחרים של ביטוח נסיעות לחו"ל, לא דורש השתתפות עצמית בשירותים רפואיים שיינתנו לכם בחו"ל, ומבטיח כיסוי לנוסעים בכל גיל ובכל מצב רפואי.

כיצד מפעילים את הכרטיס?

את הביטוח ניתן להפעיל באמצעות פניה לסוכן הביטוח, טלפון למוקד החברה הזמין 24/7, פניה באמצעות פייסבוק מסנג'ר, וואטאפ יעודי, אפליקציית פוקט ועוד.

לסיכום – ביטוח נסיעות לחו"ל במציאות של היום הוא חובה. כשאתם רוכשים ביטוח, עדיף לכם לשלם כמה שקלים יותר ולקבל את הנוחות בשימוש בכרטיס האשראי הנטען של חברת פספורטקארד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here