מסיבת רווקים משולבת עם חופשה באילת

נמאס לכם מעוד מסיבת רווקים רגילה בווילה? מחפשים משהו קצת יותר מרענן? תחשבו רחוק, תרתי משמע, תחשבו אילת. ועכשיו במקום וילה או לופט תחשבו על יאכטה ומלון. כך תוכלו לשלב בין מסיבת רווקים לסופשבוע של נופש בעיר הדרומית. כל מה שצריך הוא לתכנן לו"ז מסודר על מנת לנצל את הסופשבוע ביעילות. להלן כמה טיפים שיסייעו לכם לתכנן את מסיבת הרווקים בצורה אידיאלית.

מסיבת רווקים בים האדום

יאכטה  – לעשות מסיבת רווקים על יאכטה בשעות הלילה תהיה טעות גדולה. כך תפסידו את הנוף היפה וגם את ההזדמנות לעשות שנורקלינג בין דגים ואלמוגים. לכן מומלץ להתחיל את המסיבה בשעות האור, לנצל אותם לשחייה ואחר כך לגלוש אל תוך הלילה. חשוב מאוד לדאוג מבעוד מועד לאוכל, וכדי לחסוך מכם כאב ראש, פשוט תזמינו קייטרינג מראש שיחכה לכם על היאכטה. חשוב לדאוג שביאכטה יהיו מקררים איכותיים על מנת שהאוכל לא יתקלקל.

לעשות מסיבת רווקים על יאכטה

מלון באילת  – רבים מהרווקים מוצאים את עצמם סובלים מהנגאובר אחרי המסיבה, לפנות בוקר או כבר באמצע הלילה. מלון באילת יהיה אופציה טובה להירגע אחרי לילה כזה ורצוי כזה שממוקם על החוף או כזה שנמצא במרחק הליכה ממנו. הזמינו לכם מלון לפחות ל 2 לילות כך שתוכלו להתארגן בו לפני מסיבת הרווקים ולחזור אליו בכל שעה שתרצו גם אם זה באמצע הלילה.

טיפ: בלא מעט מלונות באילת יש בריכת רגיעה. כלומר בריכה מופרדת מהראשית כזאת שאין בה רעש ובלגן ואפשר לנוח ולהירגע בה בשקט מההנגאובר. כמו כן, ג'קוזי הוא גם פתרון טוב למטרה זו, אבל במזג האוויר של אילת, אפקט המים הקרים יעשה את העבודה טוב יותר.

 3 אטרקציות שלא כדאי לפספס באילת

אחרי שתתאוששו ממסיבת הרווקים, ותגלו שלא חייבים לחזור הביתה כי אתם באילת ואפשר להמשיך לבלות, כדאי לנצל את מה שיש לעיר להציע, במיוחד אם אתם גרים בצפון או שאתם פשוט לא זוכרים מתי הייתם בפעם האחרונה בעיר. לפניכם כמה אטרקציות באילת שכדאי לבדוק.

  • בריכת הכרישים במצפה התת ימי – המצפה התת ימי הוא אחד האתרים היותר מפורסמים באילת, אבל האם ידעתם שבשנת 2014 נוספה אליו בריכת הכרישים הגדולה ביותר במזרח התיכון? כן המצפה שודרג בעשור האחרון ולכן כדאי לבקר בו.
  • החלקה על הקרח – תענוג גדול במיוחד עם מדובר בחודשי הקיץ. הזדמנות נהדרת להתקרר ולעסוק בפעילות שלאירופאים היא מובנת מאליה אבל עבור הישראלים מדובר באטרקציה מרתקת של ממש. המשטח ממוקם בקניון אייס באילת.
  • "מה למעלה" – מתי בפעם האחרונה הסתכלתם לשמים והתפעלתם מהכוכבים? אתם לא זוכרים? כנראה שזה קרה בסרט כלשהו ולא במציאות כי החיים בעיר לא ממש מאפשרים לקחת מבט מעמיק אל תוך השמיים. האטרקציה "מה למעלה" ממוקמת במדבר, והפעילות היא בליווי מדריך שיעזור לכם להבין את מפת הכוכבים ומה בדיוק קורה מרגע היוולדו של כוכב ועד מותו.

טיפים נוספים שכדאי לדעת!

מסיבות רווקים מרתיעות לא מעט חברים משום הפן הכלכלי, כי בנוסף לצ'ק שצריך להביא לחתונה, עליהם לממן גם את המסיבה. לכן, חשוב לעשות את כל מה שניתן על מנת לקבל מחיר נוח:

  • קופונים –  תבדקו בכל אתר קופונים אפשרי מה יש להם להציע באילת. כדאי גם לבדוק את המבצעים השונים בחברות האשראי, שמעת לעת מציעות מבצעים לא רעים בכלל. בהחלט ייתכן שתמצאו שם גם הנחות על מלונות.
  • כמות מספיקה של רווקים  –  רצוי שיהיו בחבורה שלכם בין 8-10 חברים על מנת שהנטל הכלכלי לא יהיה כבד מידי. ככל שיהיו יותר חברים כך כל אחד ישלם פחות על עלות השכרת היאכטה, הוצאות האוכל והחדר במלון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here