קרדיט: FREEPIK

מחפשים אטרקציות עם ילדים באילת? אם כן, עיר התיירות הדרומית מציעה מגוון רחב מאוד של אטרקציות לילדים החל טיולים באזור המדבר, דרך צלילות ושנורקלים, מרכזי בילוי וקניות, ועד למצפה התת ימי. בשורות הבאות נסקור כמה מהאטרקציות היותר בולטות.

המצפה התת ימי

למי שמחפש אטרקציות באילת לילדים אסור לוותר על המצפה התת ימי. זוהי אטרקציה ייחודית ברמה בינלאומית המתפרסת על פני מתחם ענק שיש בו עשרות ביתנים. במצפה התת ימי תוכלו לראות את בריכת הכרישים הגדולה ביותר במזרח התיכון, אושינריום עם מופעים שונים, מצפה שיורד עד שישה מטר מתחת לפני הים, בריכות צבים, אקווריום עם דגים נדירים, אקווריום עם דגים שזוהרים בחושך, ספינת צוללת שקופה יוצאת לסיורים במפרץ, ועוד. בנוסף לכך במצפה התת ימי מתקיימות בכל יום פעילויות קבועות שאפשר להצטרף אליהן כמו האכלה של צבים וכרישים, פתיחה של צדפות פנינים, האכלה של חתולי ים ודגים נדירים ועוד. יש לציין כי הכרטיס למצפה התת ימי נותן לכם כניסה במשך שלושה ימים רצופים כך שלא חייבים לעבור על כל המתחמים באותו היום, ואפשר לשלב זאת עם אטרקציות נוספות בלוח הזמנים שלכם.

שלל אטרקציות נוספות

יש עוד המון אטרקציות עם ילדים באילת. למשל אפשר לגשת לריף הדולפינים ולראות ממרחק או ממש לשחות קרוב אל בעלי החיים המופלאים, וזאת בחוף שגם מציע מסעדה, בית קפה ומתקנים. כמו כן אפשר להשכיר בעצמכם מסכה ושנורקל ולצאת לשחייה בשמורת האלמוגים ובחופים נוספים. מעבר לכך ישנה גם אפשרות לצאת לצלילת היכרות בת חצי שעה עם מדריך צמוד כדי לחוות את הים האדום על בעלי החיים והאלמוגים המרהיבים שלו.

עוד אפשרות נהדרת היא לצאת לטיולים באזור ההרים של אילת. למשל, בנסיעה של כרבע שעה תוכלו להגיע לקניון השחור במסלול מעגלי יפהפה או באותו זמן נסיעה תוכלו להגיע אל עמודי עמרם הצבועים בשלל גוונים של אבן. אפשר גם לצאת לטיולים על גבי ג׳יפים, רייזרים ואפילו על גבי סוסים וגמלים למסלולים מדהימים של הרי אילת ולשלב בתוך כך גם חוויית אירוח אותנטית במדבר.

ולבסוף, אילת מציעה גם שלל מרכזי בילוי ופנאי כמו קניון אייס מול שיש בו מתחם החלקה על הקרח ומשחקי וידאו אינטראקטיביים לילדים עם הטכנולוגיה הכי משוכללת. ניתן גם להגיע למתחם טופ 94 המציע קיר טיפוס ופעילויות אקסטרים מגוונות, לבחור בפעילות ימית כמו מצנח רחיפה ועוד רשימה ארוכה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here