קרדיט: צילום בוריס ל.

הפלגה ל-6 יעדים ב-11 לילות ב"קראון איריס" – מסלול מיוחד הכולל אתרי תיירות מובילים באיי יוון ובקרואטיה
אוניית הפאר ה"קראון איריס" של "מנו ספנות" יוצאת להפלגה ייחודית של 11 לילות מקסימים ומלאי חוויות בנמלים מהיפים באירופה.

האונייה תפליג מחיפה ב- 16 באפריל לאיי יוון וקרואטיה ותעגון בשישה יעדי תיירות מפורסמים, כולל שהייה משישי עד מוצאי שבת בעיר דוברובניק שבקרואטיה. כל זאת במחיר אטרקטיבי של פחות מ-100 אירו ליום.

ה"קראון איריס" תעגון בנמלי: רודוס- המכונה "אי השמש" ובו בית כנסת יהודי עתיק, ארגוסטולי העיר המרכזית באי קפולוניה, באי קורפו המאכלס את בתי עשירי אירופה , בדוברובניק- שבקרואטיה המכונה "פנינת הים האדריאטי". בעיר הנמל ספליט הידועה בעיר העתיקה שלה וארמון דיוקלטיאנוס ולבסוף עגינה בהרקליון עיר הבירה של כרתים, עיר עם מקומות בילוי, קניות, לצד סיורים בעתיקות ועוד. בכל הנמלים, ניתן לרכוש סיורי חוף בלווית מדריכים דוברי עברית מנוסים של חברת "מנו ספנות" המשלבים בסיור את ה"פינה היהודית" של המקום. השייט באונית הפאר מתאים לכל הגילאים ומהווה חוויה ייחודית שמשאירה "טעם של עוד" .

ב"קראון איריס" 11 קומות, כ-2,000-נוסעים בחדרים מסוגים שונים, בחדרים מסוגים שונים כולל סוויטות עם מרפסות. 650 אנשי צוות המשרתים את הנוסעים באדיבות רבה באחת מ- 4 מסעדות, המגישות 3 ארוחות ביום, מופעים ישראלים ובינלאומיים, כולל מופע בידור מהבמות המפורסמות בלונדון 2 עם שירי החיפושיות ועוד. 2 בריכות שחייה, 2 ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו ועוד

"מנו ספנות" כחברה בבעלות ישראלית, מקפידה על צביון ישראלי ובינלאומי מעמידה לשירות הנופשים בית כנסת. האוכל מגוון ועשיר וניתן לקבל ארוחות דיאטתיות. כשרות בהשגחת הרב דיין מג'נבה. כמו כן באוניה מסעדת שף כשרה (בתשלום) למבקשים לחגוג אירוע מיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here