לטוס לחו
קרדיט FREEPIK

רבים אוהבים לטוס לחו"ל, לצאת מגבולות הארץ הקטנה והיפה ולהנות ממרחבים מוריקים ויפים.. אחת הארצות היפות שבה רבים מבקרים היא גרמניה שכן יש בה נופים מוריקים והיסטוריה יהודית ולכן רבים מבקרים בה שמזג האוויר בה נעים ברוב עונות השנה. הדרך הטובה ביותר לטוס גרמניה ובעצם לא רק לגרמניה היא על ידי דרכון גרמני. 

מאמר זה מטרתו להסביר לכם איך משיגים דרכון גרמניה, ואת עקרונות הדרכון גרמני. 

יש להשיג אזרחות אירופאית: 

רבים אינם יודעים כי הדרך הקלה והפשוטה להשיג דרכון גרמני היא להשיג אזרחות אירופאית, וברגע שיש אזרחות מקבלים דרכון גרמני בצורה אוטומטית. 

הכירו את שני המסלולים: 

המסלול הראשון, והפחות נפוץ היא לפנות אל השגרירות הגרמנית, שבאמצעות שגרירות זאת, ניתן לקבל אזרחות גרמנית. על מנת לקבל אזרחות זו על המבקש לגלות זיקה לגרמניה, כלומר שהוריו או מי מקרובי משפחתו היה חי בעבר בגרמניה, ולהביא מסמכים שונים, ולהוסיף עוד מסמכים שונים בהתאם לבקשת השגרירות. במסגרת מסלול זה על המבקש לוותר על האזרחות שלו לטובת אזרחות גרמניה כמו כן על המבקש להציג יכולות כלכליות. 

המסלול השני המקובל והנפוץ ביותר, הוא מסלול שבו מבקשים צאצאי הגרמנים אזרחות. במסגרת המסלול אין צורך בשיקול דעת של השגרירות בגרמניה וללא מסמכים כל שהם רק תעודה לידה או זיקה לגרמניה אין צורך כלל ביכולת כלכלית מסמכים שונים וידיעת השפה. במסגרת המסלול הזה התנאי המרכז והעיקרי הוא שהאדם הוא צאצא ליהודים שעברו את מלחמת העולם השנייה בגרמניה והאזרחות נשללה ממנו . 

עקרונות קבלת דרכון גרמני: 

  • מקום הלידה אינו משנה, שכן אדם יכול להיוולד בישראל ולקבל דרכון גרמני ואף יכול להיוולד בגרמניה ולא לקבל דרכון גרמני  שכן הזיקה לארץ היא משנה ולא מקום הלידה. 
  • תאריך הלידה מ 1.4.1953 רק בן לאב גרמני יוכל לקבל דרכון גרמני, ומתאריך זה גם בן לאימא שאבא שלה גרמני יוכל לקבל את הדרכון. 
  • צאצא שנולד בתקופה שבן 1.4.1953 ועד 1974 יוכל לקבל אזרחות גרמנית רק עם אימו הצהירה על כך עד תאריך 31.12.1977 

למה כדאי לקבל דרכון גרמני? 

דרכון גרמני מעניק מספר רב של יתרונות, שהייה והיתר עבודה בכל אירופה וכן ויזה ושהייה לצורך עבודה בארצות האנגלו-סקסיות. כמו כן ישנן מדינות באירופה המעניקות גם זכויות שונות כמו לימודים בחינם באוניברסיטאות לאזרחים. 

איך משיגים דרכון גרמני במהירות: 

במידה ואתם עונים לקריטריונים, שכן יש לכם קשר דם ישיר עם אזרח גרמניה, יש צורך לפנות אל עורך דין שיהיה בקשר עם השגרירות בגרמניה. 

העורך דין יוכל להשיג לכם אזרחות בקלות ובמהירות, ובדרך כלל העבודה על כך אורכת שנה, אך בעזרת עורך דין מנוסה ניתן להשיג אזרחות גרמנית ודרכון גרמני הרבה קודם שכן הזמן שאורך לשגרירות גרמניה להוציא דרכון גרמני הוא שנה לערך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here