קבלת גרין קארד דרך הגרלת הגרין קארד
קרדיט לתמונה: SHUTTERSTOCK

גרין קארד לארצות הברית, הוא בהחלט החלום של מיליוני אנשים ברחבי העולם. כיצד ניתן לקבל את הגרין קארד הנכסף?

ישראלים רבים חולמים על יום קבלת גרין קארד לארצות הברית, ועל היום שבו כף רגלם תדרוך בארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות. כמובן שכל מי שאי-פעם ניסה לקבל את הגרין קארד המיוחל יודע היטב כי קבלת גרין קארד הוא תהליך ארוך ומורכב, שיש לבצע בשיטתיות וביסודיות. 

איך מקבלים גרין קארד לארצות הברית?

ישנן דרכים רבות להגיע ליום קבלת גרין קארד, כאשר כל אחת מהן מלווה בדרישות משלה וכוללת הרבה מאוד שלבים שיש להשלים בהצטיינות, בכדי לזכות בתעודה הירוקה.

  • גרין קארד על בסיס נישואין – אם אתם נשואים לאזרח אמריקאי או לבן זוג המחזיק בגרין קארד תקף, אתם יכולים לנסות ולזכות בתעודה הנכספת, על סמך הרצון לעבור ולגור יחד עם בן זוגכם בארצות הברית. 
  • גרין קארד על בסיס קרבה משפחתית – אם הוריכם, אחיכם או ילדיכם נמצאים כיום בארצות הברית, ניתן לעתור לגרין קארד תחת הטענה כי אתם מעוניינים לעבור ולחיות יחד עם בני המשפחה שלכם מקרבה ראשונה.
  • גרין קארד על בסיס מקום עבודה – במידה והתקבלתם לעבודה בארצות הברית, תוכלו ליהנות מוויזת עבודה כל עוד אתם מחזיקים באותה עבודה או לחלופין, מוצאים עבודה בחברה אחרת, תחת אותו מקצוע.  
  • גרין קארד על בסיס התנדבות למשכן דתי – אם אתם מעוניינים לעבור לארצות הברית במטרה לשרת ארגון דתי ולהתנדב למען הקהילה, אתם יכולים לעתור לשגרירות ארצות הברית בבקשה לגרין קארד.
  • גרין קארד על בסיס הגרלת הגרין קארד – הגרלת הגרין קארד מאפשרת לאנשים מכל רחבי העולם ליהנות מהזכות לקבל גרין קארד, כאשר דרישות קבלת גרין קארד תחת הגרלת הגרין קארד הן מאוד הוגנות: כל אדם שהוא מעל גיל 18, ללא תיק פלילי ובעל תעודת בגרות, יכול להשתתף בהגרלה וליהנות מסיכוי אמיתי להפוך לתושב קבע בארצות הברית.

לאחר שאתם מחזיקים בגרין קארד כחמש שנים, אתם יכולים לבקש לשנות סטאטוס לאזרחים מלאים בארצות הברית, וליהנות מכל הזכויות והחובות של כל אזרח חוקי במדינה.

שלבי קבלת גרין קארד דרך הגרלת הגרין קארד

כדי להשתתף בהגרלת הגרין קארד, יש למלא טופס באינטרנט, בשפה האנגלית בלבד ובין החודשים אוקטובר לנובמבר. מחלקת המדינה של ארצות הברית מגבילה את משך מילוי השאלון לחצי שעה בלבד. בזמן זה, יהיה עליכם לספק מידע אישי אודותיכם, אודות בני הזוג שלכם ובני המשפחה הקרובה שלכם. מילוי שגוי או חלקי של הטופס יביא לפסילתו המיידית.

המנצחים בהגרלת הגרין קארד נחשפים בין החודשים אפריל למאי, ועליהם לעבור ריאיון אישי בשגרירות ארצות הברית, לפני שהם מקבלים בוודאות את הגרין קארד המיוחל. 

מידי שנה, כ- 50,000 אנשים זוכים בגרין קארד בזכות הגרלת הגרין קארד. כיום, ישנן חברות רבות שמחזקות את הסיכויים שלכם לנצח בהגרלה, כמו I-Immigrate:

  • מאפשרים לכם למלא את המידע לשאלון בכל עת ובזמן שלכם
  • מספקים את המידע לשגרירות בצורה המרשימה והנכונה ביותר
  • מכינים אתכם היטב לריאיון האישי בשפה האנגלית

רק לאחר שתעברו את הריאיון, תקבלו את התעודה הירוקה עצמה וסופסוף, תוכלו לעבור רשמית לארצות הברית באופן חוקי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here