קרדיט צילום: שאטרסטוק

החברה תשווק לראשונה טיולים מאורגנים לזוגות ולמשפחות גם לפורטוגל, אוסטריה וברצלונה. בחודש הקרוב היא צפויה לחשוף יעדים חדשים נוספים

חברת פאנטסתי מקבוצת אמסלם טורס, ממשיכה להתרחב ולאור הביקושים מגדילה את מצבת העובדים ב- 200% ומוסיפה יעדים חדשים, אליהם היא תוציא טיולים מאורגנים באביב- קיץ 2023. בין היעדים החדשים שתשווק החברה לזוגות ולמשפחות: פורטוגל, אוסטריה- חבל טירול, ברצלונה.
בפאנטסתי מזהים זינוק של 63% בהזמנת טיולים לחודשי הקיץ בהרכבים שונים. בין היעדים המובילים השנה: צפון איטליה, פורטוגל, אוסטריה- חבל טירול, ברצלונה ואיחוד האמירויות.

קרדיט צילום: שאטרסטוק

קטגוריית הטיולים המאורגנים בישראל נמצאת בתנופה וצומחת מאוד בשנים האחרונות. ניכר שהנוסע הישראלי מתחיל להבין את היתרונות הגלומים בטיול זה. אם בעבר טיולים מאורגנים היו מנת חלקם של אוכלוסיה מאוד ספציפית, כיום ניתן לראות שטווח הגילאים רחב יותר, הרבה צעירים לומדים להעריך את איכותם של הטיולים, ההספק הרב, דילוג על תורים ( פרמטר משמעותי במיוחד בחודשי יולי-אוגוסט כשהתורים ארוכים), אוטובוס צמוד, מדריך צמוד דובר עברית וכמובן הערך המוסף בכמה שפחות לוגיסטיקות- המאפשרים מיקוד בהנאה נטו.

פזית בר-עוז, מנכ"לית חברת פאנטסתי, מציינת "עולם הטיולים המאורגנים שופע ופונה למגוון קהלי יעד עם רמת דיוק מושלמת לעולמות תוכן המותאמים לנוסע, מה שמוביל לפופולאריות גוברת בקרב הקהל הישראלי בשנים האחרונות. אנו רואים שהיקפי ההזמנות לקיץ הקרוב מזנקים עם גידול של 63% הודות לכניסתם של יעדים חדשים וסביר שתרמה לכך גם ההתייקרות העולמית בכל הנוגע לטיולים- מלונות, טיסות, השכרת רכב והסעדה. ציבור הנוסעים מבין שאם משקללים את כל הפרמטרים יחדיו, נסיעה עצמאית בקיץ 2023, אפילו ליעדים קרובים שמחירהם נוחים, אינה בהכרח כלכלית כשנים קודמות. על כן, סיטואציה זו מכתיבה מציאות חדשה בה הנוסע יצטרך להחליט האם לנסוע עצמאית ולחוות חלקית את היעד בכדי לצמצם עלויות, או לחילופין לנהוג בצרכנות נבונה ולהצטרף לטיול מאורגן המאפשר לחוות את היעד במלואו, זאת מאחר והם שומרים על יציבות יחסית במחירים הודות לכוח הקנייה הקבוצתי של חברות הנסיעות".

עוד הוסיפה בר-עוז "היעדים החדשים המצטרפים לארסנל הטיולים שלנו מיועדים הן לזוגות והן למשפחות. לדוגמה טיול בברצלונה משלב בין ביקור באתרים קלאסיים, לבין שהות בפארקים ובאטרקציות ייעודיות סטייל דיסנילנד לילדים, כך שהנאה מובטחת לכל המשתתפים ובנוסף, האירוח הוא על בסיס חצי פנסיון כך שהתמורה לנוסע גבוהה יותר. מבדיקה השוואתית שערכנו בין תמהיל זהה של טיול מאורגן לטיול עצמאי, יוצג פער של מאות דולרים לטיול וכשמדובר בהוצאות למשפחה יש לכך משקל משמעותי".
לדוגמה, עלות טיול מאורגן בפורטוגל- (ליסבון, פורטו, סינטרה, קשקאיש, קוארו, קוביליה, ועוד ) למשך 8 ימים על בסיס חצי פנסיון החל מ-1,699 דולר,
אוסטריה למשפחות- (חבל טירול)- 8 ימים על בסיס חצי פנסיון החל מ- 1,670 דולר,
ברצלונה למשפחות- (ברצלונה, קוסטה בראווה, פיגראס, חירונה)- 8 ימים כולל לינה בפארקי השעשועים סטייל דיסנילנד על בסיס חצי פנסיון החל מ- 1,450 דולר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here