קרדיט PIXABAY

חד נס הוא כפר מקסים השוכן בצפון הארץ, משקיף על הנוף עוצר הנשימה של הכנרת ורמת הגולן. היישוב ידוע בזכות האווירה השלווה, הטבע המקסים וההיסטוריה העשירה. לא מפתיע אם כן, שחד נס הפך ליעד מועדף לנופש לצימרים בזוגות בצפון.

כדי ליהנות מכל מה שיש למקום להציע מומלץ לבלות סוף שבוע או יותר באחד מהצימרים בחד נס, ולספוג את האווירה המרגיעה ולפגוש את הקהילה המקומית. אספנו עבורכם מידע והמלצות לצימרים הכי יפים שחד נס מציעה.

3 צימרים מומלצים בחד נס:

  1. קסם האשוח

צימר מקסים השוכן בלב חד נס, מוקף בצמחייה עבותה. הצימר מציע חדרים מרווחים, מצוידים ומאובזרים. תוכלו ללגום יין בג'קוזי הזוגי, להתפנק במסאז', ולטייל באחת מהאטרקציות הרבות שבקרבת הצימר.

  1. ניחוחות פרובנס

כשמו כן הוא, ניחוחות פרובנס הוא צימר כפרי המתאפיין בארומה אירופית יוקרתית. הצימר מוקף בגינה מטופחת ופורחת, ובכל סוויטה יש ג'קוזי גדול ומפנק, ובריכת שחייה משותפת עם מיטות שיזוף נעימות. תוכלו ליהנות מארוחת שף בתיאום מראש.

  1. נס בחד נס

נס בחד נס הוא צימר אלגנטי ויוקרתי המשקיף לכנרת. מתחם הצימרים מציע שני צימרים יוקרתיים המיועדים לזוגות או למשפחות, וילת נופש מרווחת ובריכת שחייה מחוממת. במקום ג'קוזי ספא מרווח המשקיף אל הנוף.

לסיכום, חד נס היא סוד שמור בצפון הארץ, המציעה חוויית נופש ייחודית ואותנטית. אם אתם מחפשים צימר רומנטי ואינטימי או וילת נופש מפוארת ויוקרתית – תוכלו למצוא את מבוקשכם בין מגוון הצימרים ואפשרויות הלינה בחד נס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here