טיול מאורגן להודו – לבחור את הטיול הנכון עבורנו
קרדיט pexels

חברות טיולים מאורגנים נוהגות להוציא קבוצות אל יעדים שונים בעולם, כפי שאנחנו יודעים. ישנם יעדים מסוימים, שמפאת גודלם או מפאת המבנה והאופי המיוחד שלהם, אזי שאותן חברות מארגנות מסלולים שונים ומגוונים אל אותם יעדים. אחת הדוגמאות לכך היא הודו.

לא צריך להיות מומחה להודו בשביל לדעת שמדובר באחת המדינות הגדולות בעולם מבחינת שטח ואוכלוסייה, וללא ספק באחת המדינות הכי מיוחדות והכי צבעוניות שיש מבחינה תרבותית, היסטורית, דתית ומכל בחינה אחרת. כל זה כמובן מביא לידי כך שכל חברת טיולים מאורגנים שמכבדת את עצמה, דואגת להוציא מדי שנה קבוצות להודו, ובמקרים רבים, החברה מספקת יותר ממסלול אחד עבור קבוצות שונות בהתאם.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים מסלול עבור טיול מאורגן להודו, צריך להדגיש, נכון שהרבה מאוד ישראלים, בוודאי צעירים, נוסעים אל הודו בעצמם, באופן עצמאי, מבלי להיעזר בחברות טיולים מאורגנים. עם זאת, צריך לומר, שלא תמיד זה פשוט, לא תמיד זה אפשרי, בוודאי לא לכל אחד. יש מטיילים בגילאים מסוימים שירגישו הרבה יותר נוח לצאת לטיול בהודו עם קבוצה ומדריך שידאג להם ולא להכין מסלול בעצמם, ולצאת לטיול באופן עצמאי. ככה הם ירגישו יותר נוח, יותר בטוחים, ככה הם ייהנו יותר בטיול.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון מסלולים עבור טיול מאורגן להודו. החלוקה בין המסלולים השונים מתבצעת על פי פרמטרים שונים, כאשר יש חברות שמוציאות טיולים במסלולים דומים ויש חברות שמייצרות מסלולים עבור קבוצות ספציפיות באופן מיוחד. חשוב לומר, שישנן חברות שגם מכינות מסלולים ודואגות למדריכים על פי הזמנה אישית, על פי בקשות של חברי הקבוצה.

דוגמאות למסלולים עבור טיול מאורגן להודו

המסלול הקלאסי הוא זה שכולל את כל הודו. בין אם מדובר במסלול של שבועיים או יותר. הוא כולל את הערים המרכזיות, בומביי, דלהי, אגרה, ורנסי ועוד מספר ערים גדולות וביקור באתרים מיוחדים בהודו.

מתוך המסלול הקלאסי, הרבה פעמים חברות גוזרות מסלולים לאזורים ספציפיים. למשל, אנחנו יכולים למצוא מסלולי טיולים רק לאזור הצפון, דלהי צפונה. מדובר על אזור דרמסלה, רשיקש ואזורים דומים. מדובר על טיול שנמשך בין עשרה ימים לשבועיים ולעיתים גם יותר. אפשר גם למצוא טיולים למזרח הודו, אזור ר'גסטאן וכן טיולים לדרום הודו, למרות ששם פחות מקובל לטייל במסגרת של טיול ספציפיים.

לצד מסלולים אלה, אנחנו יכולים למצוא גם טיולים מאורגנים שמיועדים אך ורק לנשים, או טיולים מאורגנים שמיועדים אך ורק לשומרי כשרות ומסורת. בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא גם מסלולים שמיועדים למשפחות עם ילדים, וכן טיולים שכוללים לא רק את הודו אלא גם מדינות נוספות, בין אם מדובר בנפאל, תאילנד או סרילנקה.

כאמור, כל אחד יכול לבחור את המסלול המועדף עליו, על פי מה שמתאים לו ועל פי מה שהוא מחפש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here