קרדיט: https://www.thespothostel.com/

תל אביב היא עיר שוקקת חיים ועמוסה באטרקציות. מכיוון שהיא כה נגישה עבורנו כדאי לדעת שתל אביב נחשבת ליעד תיירותי נחשק המושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם.

תל אביב נתברכה בחוף ים נאה עם טיילת נוחה לאורכו ועליה בתי קפה, מסעדות, מועדוני גלישה ושיט, מרינה ועוד. המבנים הוותיקים בעיר נבנו בסגנון ארכיטקטוני קלאסי ומוערך המכונה "באוהאוס", באזור שלם בעיר מבני באוהאוס צבועים בלבן והוא המכונה "העיר הלבנה".

בתל אביב שלל מוזיאונים, אולמות קונצרטים, תיאטראות, מועדוני לילה, מסעדות, בתי קפה, גלריות אומנות, שכונות בעלות אווירה ייחודית (כרם התימנים למשל), שווקים, חנויות אופנה, פארקים גדולים וביניהם לונה פארק וגם פארק הירקון על גדות נחל הירקון עליו ניתן לחתור בסירת משוטים או לשוט בסירת מנוע (שניתן לשכור במקום).

יש סיבות טובות לבלות חופשה בתל אביב ואין פלא שהיא ערוכה לארח מבקרים במגוון דרכים, במלונות, דירות Air BnB ואכסניות הפזורים באזורים שונים בעיר. אם גם אתם מתכננים חופשה בתל אביב חשוב שתקדישו תשומת לב לבחירת מקום לינה מתאים, כזה שיספק את כל צרכיכם ושיהיה יותר מחדר אליו מגיעים כדי לישון. אספנו עבורכם מידע אודות סוגים שונים של מקומות לינה בתל אביב, וגם טיפים שיסייעו לכם לבחור בקלות את זה המתאים לכם ביותר.

מגוון מלונות, יוקרתיים יותר או פחות

תל אביב אינה עיר הבירה של ישראל אולם מבחינות רבות היא העיר הגדולה המרכזית בה. אל תל אביב מגיעים תיירים רבים מכל רחבי העולם, אנשי עסקים, זוגות, משפחות, מבקרים המבלים את כל חופשתם בעיר ואחרים היוצאים ממנה לטיולים באזורים נוספים בארץ (בים המלח, באילת, באזור הכינרת ועוד). אין פלא שניתן למצוא בתל אביב מגוון בתי מלון, החל מכאלה הנחשבים יוקרתיים מאוד וכלה במלונות שלושה כוכבים פשוטים ובסיסיים.

הזמנת חדר במלון היא פתרון נוח. חשוב לבחור מלון המתאים לצרכיכם מבחינת מיקומו (שיהיה לכם נוח לצאת אל המקומות בהם אתם רוצים ובקר ולשוב אליו בערב). עבור משפחות עם ילדים כדאי לבחור מלון הערוך לספק לכם שני חדרים צמודים, עם דלת פנימית המחברת ביניהם, ואם יש צורך גם תוספת של מיטה באחד החדרים.

עלות חדר במלון בתל אביב נעה בין 200 שקלים לאדם ללילה וכלה ב-1,000 שקלים לאדם ואף יותר בחדרים היקרים במלונות חמישה כוכבים מפוארים כגון הרויאל ביץ', קרלטון, שרתון, הילטון ועוד.

הזמנת דירות, בתים וחדרים באמצעות פלטפורמת Air BnB

בעידן הכפר הגלובלי, ניתן להזמין באופן מקוון פתרונות לינה בדמות דירות, בתים וחדרים ישירות מבעליהם, או לפחות מאנשים פרטיים המטפלים בהעמדת הנכס לשימוש לטווח קצר. פלטפורמת Air BnB היא הגדולה והפופולארית ביותר להזמנת מקומות לינה באופן זה.

באתר Air BnB, תמצאו מגוון גדול של דירות, בתים, יחידות דיור, חדרים, דירות סטודיו ועוד באזורים שונים של תל אביב. אחד היתרונות של בחירת מקום לינה בדרך זו היא אפשרות לחוות את החיים בעיר ממש מזווית הראיה של תושב מקומי. יתרונות נוספים הם מחיר נמוך ביחס לתמורה שניתן לקבל (אפשר ליהנות מדירה מרווחת במחיר של חדר במלון) ותנאים של בית (בחלק מן הדירות יש מטבח מאובזר, מכונת כביסה, סלון נוח עם טלביזיה וכד'). החיסרון העיקרי של הזמנת מקום לינה באמצעות פלטפורמת Air BnB הוא הוויתור על אירוח מקצועי דוגמת זה שמקבלים במלון או הוסטל.

אכסניות והוסטלים

למעשה, המילה אכסניה היא תרגום למילה Hostel באנגלית, אולם בארץ לשתי המילים פירוש שונה מעט. אנו רגילים לכנות בשם אכסניה מקום המציע פתרונות לינה בסיסיים המתאימים לטיילים צעירים, תרמילאים או בני נוער. באכסניה, ניתן לשלם עבור מיטה בחדר משותף גדול בו לנים 6, 8 ולעיתים אף יותר, אורחים נוספים. שירותים ומקלחות משותפים בקצה המסדרון, מטבח משותף וכד', כל אלה הם סממנים של אכסניה קלאסית ובתל אביב יש היצע גדול של אכסניות כאלה. בהוסטל לעומת זאת ניתן למצוא גם חדרים פרטיים לזוג, חדר לשלושה ופתרונות אירוח למשפחה. הספוט הוסטל בתל אביב מציע את כל האפשרויות האלה ועוד

ספוט הוסטל תל אביב

אחד ההוסטלים המומלצים ביותר בתל אביב הוא ללא ספק ה-ספוט הוסטל השוכן בנמל תל אביב הישן. בין הדברים ההופכים את הספוט הוסטל לבחירה מצוינת הם המיקום המרכזי והנוח, מגוון החדרים הנעימים (ביניהם תוכלו לבחור את המתאים ביותר לצרכיכם), מחירים נוחים, אפשרות לארוחת בוקר במקום, חללים משותפים מעוצבים ונעימים ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here