מה צריך לדעת לפני שיוצאים לחופשה בדובאי
קרדיט pixabay

כינון היחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות פתח בפנינו יעד חדש לטיולים, המשלב בין המודרניזציה של העולם המערבי לאותנטיות של המזרח התיכון. על אף שהיחסים מוסדו בשיאה של מגיפת הקורונה, ישראלים רבים כבר הספיקו לבקר ביעד החדש ולפרסם תמונות מעוררות קנאה מבתי המלון המפוארים, מגורדי השחקים וכמובן מהאיים המלאכותיים. רגע לפני שמתכננים חופשה בדואבי, הנה כל מה שחשוב לדעת לחופשה מושלמת.

מהו טווח המחירים של חופשה בדובאי?

מחיר חופשה בדובאי דומה למחיר חופשה באירופה, לפחות ביעדים הממוצעים שלה במזרח ובמרכז. טיסה תעלה לכם בין 200-300 דולר הלוך ושוב, ובתי המלון – לשיקולכם. מלונות 5 כוכבים תוכלו למצוא כבר החל מ-500 ₪ ללילה לזוג, ואם אתם מעוניינים במלונות צנועים אך נקיים – תשלמו כ-200-300 ש" ללילה לזוג. ומה בנוגע לקניות, אטרקציות ואוכל? המחירים של דובאי מעט זולים מאשר בישראל. חופשה של 4 לילות במלון 4 כוכבים, כולל טיסה, קניות ואטרקציות, תעלה לכם בין 5,000-7,000 ₪ לזוג לחופשה טובה, ויותר מכך – אם תרצו את כל הפינוקים האפשריים.

באילו חודשים הכי מומלץ לטוס?

מזג האוויר בדואבי הוא מדברי. נעים בחודשי החורף – ולוהט בקיץ בתוספת של לחות גבוהה המגיעה מהמפרץ הפרסי. החודשים האידיאליים לחופשה הם בין אוקטובר לסוף אפריל, אז תוכלו ליהנות מטמפרטורה נוחה של 20-25 מעלות ומעט ימי גשם. בין החודשים מאי לספטמבר הטמפרטורה גבוהה מאוד, כשבקיץ הוא לא יורדת אל מתחת ל-30. עם זאת, בגלל שמדובר במדינה חמה מאוד, תפגשו במיזוג אוויר מצוין בבתי המלון, בקניונים, במרכזי קניות ובאטרקציות נוספות.

הוצאת ויזה לדובאי – איך עושים את זה?

את הוויזה לדובאי מוציאים דרך רשויות ההגירה של איחוד האמירויות. בישראל ישנן סוכנויות נסיעות אשר נותנות שירות של הוצאת ויזה לדובאי. על מנת לקבל את הוויזה יש להציג בבקשה כרטיס טיסה עתידי – ועל כן יש לקנות את כרטיס הטיסה בטרם קיבלתם את הוויזה. התשובה לבקשה תגיע אליכם תוך 96 שעות. כמו כן, הוויזה בתוקף למשך 60 יום מתאריך הוצאתה והיא מאפשרת לכם לשהות בדובאי לכל היותר במשך 30 ימים. עלות הוצאת הוויזה היא 90-110 דולרים, תלוי בסוכנות דרכה תגישו את הבקשה.

מידע שחשוב לדעת

  • לבוש – מותר להתלבש באופן רגיל, אם כי לא מומלץ ללבוש חשוף בסמוך למקומות קדושים או באזורים כמו העיר העתיקה. מותר להיות עם בגד ים רק בים או בבריכה, אך בחופים ציבוריים נשים יכולות ללבוש בגד ים שלם בלבד. ביקיני ניתן יהיה ללבוש רק בחופים ציבוריים, כדוגמת חוף ים פרטי של מלון.
  • מטבע – המטבע של דובאי נקרא דירהם והוא כמעט שווה לשקל הישראלי – דירהם אחד שווה ל-0.9 אגורות. למשל, אם תרצו לקנות גלידה שעולה 10 דירהם, תשלמו כ-9 שקלים.
  • השפה הרשמית בדובאי היא ערבית, אך היות ומדובר במדינה מתקדמת מאוד – אנגלית נלמדת שם כשפה שניה, השילוט כולל כיתוב באנגלית ומרבית נותני השירות במקומות התיירותיים יודעים אנגלית ברמה כזאת או אחרת, בוודאי באזורים המקבלים אליהם תיירים אקסקלוסיביים דרך קבע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here