טיסות לחו
קרדיט Depositphotos

אין דבר יותר מבאס מזה שאנו קונים כרטיס טיסה ומיד לאחר הרכישה, אנחנו מוצאים שבמקום אחר היינו יכולים להוזיל את מחיר הטיסה. טיסות לחו"ל הפכו להיות שגרה בחיים של בני עמנו, אז כדאי מאוד לדעת איפה למצוא את המחירים המשתלמים ביותר. לכמה כדאי לכם לעשות השוואת מחירים באינטרנט לפני שאתם טסים?

מה היתרונות בהשוואת מחירים באינטרנט?

  • גילוי – יש הרבה טיסות שסוכן הנסיעות לא יספר לכם עליהן, למה? כי את הכסף לרוב המתווכים מרוויחים מאחוזי הרכישה שלכם. בנוסף, כיום יש הרבה חברות לואו קוסט שנמצאות בשוק ומציעות לנו מגוון רחב של טיסות משתלמות. טיסות לחו"ל לא חייבות להיות יקרות כמו שהן בחברות המובילות.
  • אלטרנטיבות – אם זאת לא הפעם הראשונה שאתם מזמינים טיסה, תוכלו לגלות שיש דברים מאוד מעצבנים שקורים לכם בזמן ההזמנה. לא פעם קרה לי שכבר מילאתי את כל פרטי ההזמנה, והאישור לא עבר. כשבאתי למלא את הטפסים מחדש פתאום המחיר עלה בכמה עשרות שקלים. רוב האנשים ירכשו את הטיסה הזאת עם טעם ה"עקיצה". אבל כאשר אנחנו עושים השוואת מחירים באינטרנט, אנחנו לא חייבים לתת להם לעבוד עלינו. ברגע שקורה דבר כזה, אני פונה ישר לחברה הבאה בתור. יש לי מספיק אלטרנטיבות כדי לקבל את הטיסה אותה אני רוצה.
  • תחרות – התחרות הרבה יותר גדולה באינטרנט, כל חברה רוצה להוכיח שהתנאים הטובים ביותר נמצאים אצלה ובמחיר הנמוך ביותר. איך זה נוגע לנו? כאשר התחרות גדלה, המחירים יורדים. כל חברה רוצה למשוך אליה את הלקוחות, ואנחנו רק מרוויחים. כל חברת תעופה יודעת שמחיר הטיסות שלה מתפרסם באתרי אינטרנט ולכן המחיר יהיה זול יותר מאשר הזמנה ישירה בטלפון או דרך סוכן נסיעות.

חשוב להבין!

טיסות לחו"ל מקנות לנו הפסקה לרגע מהשגרה השוחקת בה אנחנו נמצאים, טיסות אלו חשובות והן מעבר לסתם בילוי לרוב. הרבה אנשים נוטים לחשוב שהמחיר אותו הם מקבלים מסוכן הנסיעות, או דרך החברה עצמה הוא המחיר שגם בטח מופיע באתרי השוואת מחירים. אז זהו, שלא. אם תעשו ניסוי קטן, תוכלו לראות שיש שוני בין המחיר אותו תקבלו באתר הבית של החברה ובין המחיר המופיע באתרים ניטרליים להשוואת מחירים. מפתיע, אך מובן. אותן חברות רוצות למשוך אליה לקוחות שאינם מכירים את החברה, ומצד שני, רוצה לשמר את הלקוחות הקבועים שלה עם הנוחות שיש באתר הבית. כדי למצוא את המחיר המשתלם ביותר מומלץ ללכת לאתר ניטרלי, ולא דרך סוכן נסיעות. יש לבדוק אם המחיר המופיע שם הוא כולל את מחיר הובלת המזוודות או לא, לפעמים המחיר יכול להטעות. מהיום עושים השוואת מחירים באינטרנט, טיסות לחו"ל לא חייבות לרוקן את הארנק שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here